logo
شرکت بنیان ارتباط سهند فرهیختگان کیش
شرکت بنیان ارتباط سهند فرهیختگان کیش

مسیر یاب vpn چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

احتمالا عادلانه است که در آغاز راه، شرکت ها از مسیریابهای شبکه ای معمولی در سطح مشتری استفاده کنند. اما با گسترش تجارت شما، شبکه باید به موازات تجارت شما نمو پیدا کند تا نیازهای شما برآورده گردد. مثلا ممکن است نیازبه اتصال تعداد زیادی وسیله دور به شبکه شرکت باشد. این زمانی است که باید مسیریاب گیگابایت VPNخود را ارتقا دهید و عملکردتان قویتر، کاراتر و امن تر شود.

 مسیریاب vpn چیست  و با برنامه های مشتری محور vpnچه تفاوتی دارد؟ مزایای مسیریاب vpn چیست؟

مسیریاب vpnچیست؟

 Vpn یا شبکه های مجازی خصوصی اتصال اینترنتی شما را رمز گذاری و ایمن میکند و تونل مخفی در شبکه عمومی یا غیرحفاظت شده ایجاد میکند که تمام فعالیتهای اینترنتی شما را حفاظت میکند. این کار توسط تغییر آدرس IP واقعی شما به IP بی نام صورت می گیرد. سایر مزایای آن، رهایی از محدودیت های منطقهای و دور زدن سانسور و دسترسی به وب سایت های بسته و … است.

مسیریاب vpn مانند مسیریاب گیگابایت نرمال دیده می شود که نرم افزار مشتری VPN دارد که روی آن نصب شده است. بنابراین هر وسیله ای که به مسیریاب متصل است محافظت می شود. درحالیکه یک اتصال  vpnمی تواند یک وسیله منفرد را رمزگذاری کند، یک مسیریاب شبکه vpn چند وسیله راهمزمان محافظت می کند (کامپیوتر، تبلت، اسمارت فون…). مسیریاب vpn همچنین به راحتی تمام وسایل شما را از یک منبع در یک اتصال رمزگذاری می کند. استفاده ازمسیریاب  VPNامنیت و حریم خصوصی شما را محافظت می کند.

چرا به مسیریاب vpn نیازمندیم؟

این مسیریاب به شما اطمینان می دهد تمام وسایل شما امن وایمن هستند و تا حدی به ذخیره کردن زمان و هزینه کمک می کند. مسیریاب اترنت vpn معمولا مزایای زیر را دارد:

  1. در یک زمان به راحتی از چندین وسیله محافظت می کند
  2. راحتی استفاده زیرا نیاز ندارید که نرم افزار vpn را روی تک تک وسایل تنظیم کنید. فقط کافی است که vpn را روی مسیریاب تنظیم کنید.
  3. سازگاری بالا زیرا قادر است به هر وسیله ای که با وای فای عمل می کند، خدمات دهد.
  4. کاملا خودکار است. با این مسیریاب دیگر لازم نیست هر بار روی هر وسیله به مشتریان  vpn وصل شوید.
  5. وسایل غیر بومی (non-native) را ایمن می کند. این وسایل به شکل طبیعی برای استفاده از vpn حمایت نمیشوند.
  6. باز کردن برنامه ها و محتویات. در برخی کشورها، برنامه ها و محتویات خاص بسته هستند که  vpnاین محدودیت ها را دور می زند و این کار را از طریق تونل رمز گذاری شده از میان کشور دیگر انجام می دهد.

چطور مسیریاب مناسب vpn تهیه کنیم؟

برای منازل و تجارات، ایمنی، راحتی استفاده و مقرون به صرفهبودن مهم است. BESTEL به تازگی مسیریابهای vpn با کیفیت را طراحی کرده است :

نتیجه گیری:

اگر حریم خصوصی و امنیت برایتان مهم است، انتخاب بهترین مسیریاب vpn سرمایه گذاری خوبی است. تنظیم آن فقط چند دقیقه می برد اما لایه امنیتی شما بالاتر می رود. 

۰۰۰۰۰۰

دیدگاه‌ها (۰)

*
*